En rekursiv Rubrik

Nu har man läst igen så nu är det dags att skriva ur sig något som återknyter till sig själv i slutändan och det lättaste sättet att göra det är att skriva om sig själv och ens egna symboler.
Eftersom man själv är symbolhanterande så borde det om man byter symboler, borde man utan att svettas få annorlunda känslor till samma sak.

Nåja hur går man då tillväga och byter symboler, well jag har inte en aning, men jag har gjort ett par gånger som jag kommer ihåg så jag måste ju iallafall ha en aning om hur man börjar.

Ta en smörgås med marmelad, smör och ost, ett tag så körde jag alltid utan smör, nu gör jag inte det och hur kommer det sig? Jo jag föreställde mig hur gott det var med en smörgås med marmelad, smör och ost, jag gjorde det så levande jag bara orkade och voilá så som genom magi så vill jag ha en smörgås med marmelad, smör och ost.

Så det leder till slutsatsen att kan jag manipulera mina egna symboler så kan jag manipulera andras, dock inte lika effektivt men med en reell verkan så hur gör man det då?

Fråga vilken 6-åring som helst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback