Japp, det har varit en bra helg

Helgen bestod i att lyssna på Kent och Thåström på Slottskogsvallen, sola vid Saltholmen och se på Batman Dark Knight.

Jag och Alex började helgen med att gå på konsert. Där var det Kent och Thåström som stod på menyn, thåström var, ja han var Thåström och enligt en som vi träffade på spårvagnen så var han "pundig och snygg", jag vet inte det jag men han var rätt tradig och VÄLDIGT pundig.
Kent rockade dock hårdare och det var tryck som hette duga när de började spela. Det hjälper ju faktiskt att man gillar Kent mer än Thåström. De verkad riktigt taggade och körde på bra med ordentligt med mellansnack och liknande. Riktigt roligt faktiskt. Så efter att ha stått upp i 5 timmar så var de sista låtarna en plåga. De var ok att lyssna på, men en plåga för fötterna.

Efter denna plåga för fötterna så drog vi hem och nannade en stund. Gick upp beställde biljetter till The Dark Knight, gick iväg och köpte alkohol. Kom fram till bion och där var det fullt med folk, maiden fans allihop, så gick vi in på bion och där blev man inte besviken. Fan anamma vilken jäkla film det var.
Det var fullt ös och sedan ökade de, den här filmsviten ska jag ha i min dvdsamling kan man säga. Jokern där har vi verkligen den opolitiska terroristen.
Jag gillar att i stort sett alla effekter är filmade utan green screen. Med det säger jag att CGI inte var närvarande i filmen för det var den. Men det gör filmen trovärdig inte tvärtom.

Idag blev man brutalt uppdragen ur sängen och ivägsläpad till stranden. Vad ska man säga det var varmt och gött.

Kommentarer
Postat av: The Cat

Egentligen heter det bluescreen. Dock är den som förstås i din text grön nu för tiden.

Postat av: Karrow

Åh...såg du också Thåis då? :D

Helt underbar konsert, ju! Och såg ni honom på spårvagnen? Gah, jag känner mig lite fjortisaktig, men hade jag gjort det hade jag nog dött av lycka, haha. :P



Vad tyckte du om konserten?

2008-10-20 @ 14:01:58
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback