Vem fan vill vara Tony Montana i Scarface?

Han är ju för fan den största förloraren genom tiderna. För det första så ser han en av sina kollegors arm bli avsågad helt sonika och han har råflyt som själv inte blir dödad. Sedan händer en massa saker, han blir någon slags "gangster". Det vill säga han trycker upp sitt huvud så långt upp i sin egen röv att han håller på att kvävas.
Perfekt tycker han nu ska vi ta och öka insatserna så då retar jag upp mina leverantörer, skjuter jag min bäste kompis OCH min syrra, just det ja bara så att jag inte glömmer det HAN SNORTAR EN HEL LÅDA KOKAIN OCKSÅ!

Vips så blir den här kuksugaren alla gangsters helgon. "Honom ska jag bli när jag blir stor" för han hade så mycket respekt och han lyckades så bra. Det bevisar bara vilka hjärnbefriade SKITHÖGAR alla aspirerande gangstrar är. För om de istället för att snorta så mycket kokain att deras hjärnor rinner ut genom ögonen så kan de se på hur filmen slutar.

Tony DÖR! I ett berg av KOKAIN, dödad av sin leverantör och innan så hann han döda sin bäste vän och syster.

På gravstenen så står det "Jag dog för INTE ETT SKIT, HAHAHAH Ta det era jävlar"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback